fredag 18/4

Hejsan hoppsan!
What's up?=)

Hära är det helt okej idag faktiskt=)
En del människor är bra på att få mig att glömma för en stund..

Jaja, nu ska vi inte gå och bli deprimerade,
har ju trots allt en SUPER helg att se fram emot=D
Ikväll har klassen disco, så det blir att jobba där, kanske inte kalaskul men FOLKET=D (L)
Imorn är det ju marknaden så då kan man chilla runt på dagen det är alltid skönt=)
På kvällen blir det hotellet, och nej jag tar mig inte in, men jag jobbar den kvällen ^^
Hoppas på lika mycket pengar som förra gången INTE DÅLIGT =D
Sen så ska Linn följa mig hem och sova där, kul att vi ska traska runt i iskalla Norsjö imorn natt..
Menmen nu kom min lilla tjocka gris hir hörde jag =D

PUSS
/L


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Har du haft en bra dag? :)

2008-04-18 @ 17:50:32
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: Cicci

då kanske vi träffas på hotellet ;)
om jag tar mig in asså ;D

2008-04-18 @ 18:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0