fredag 4/3

Hej jag heter Lana och jag är tråkig,
jaaa jag uppdaterar typ inte min blogg ofta....... FÖRLÅT VÄRLDEN,

Men i ärlighetensnamn så är det bara bajstråkigt att skriva om ingen läser, det känns bara onödigt,
jag blir alltid så glad då jag tittar och ser att någon kommenterat, man blir typ lycklig, det är faktiskt riktigt härligt att se att någon lite stackare tagit sig igenom ett helt ovärt inlägg, STORT grattis till er som kanske läser, ni förtjänar en applåd typ. Mitt liv är ju inget att hurra för precis, men det duger för mig, har haft mina svåra tider nu så.

Ja, visst en del saker var bättre då man var liten, men för mig känns det som om att livet bara kan bli bättre, jag har varit på absoluta botten, till att ha nåt toppen i mitt liv, sen har jag hamnat i något bottenlöst tillstånd och tagit mig upp igen! Ja jag är nog ganska stark på insidan, och många förstår inte hur många dagar/nätter livet har varit förjävligt mot mig, men då har jag haft en liten räddande ängel vid min sida, något måste jag ju fått kraften från? Nu känns det som om inget i hela världen kan göra mig illa, jag känner mig stolt över mig själv. Magiskt....

Jag är lugn nu, för jag har just insett att det värsta jag någonsin kommer känna, har jag redan gått igenom, och jag klarade det, och om det händer igen så vet jag med all säkerhet att jag klarar det igen. Aldrig ska jag låta mig såras av tomma ord och avundsjuka, för innerstinne vet jag att det bara är bullshit. Men då du väl sitter där med skiten upp i halsen är livet inte lätt, och det jobbiga, att ta sig ur det, har inte ens börjat! Om man verkligen vill, då kan man göra allt. Om det känns omöjligt, inse att det absolut inte är det och kämpa, kom ihåg att du faktiskt bara kan tjäna på det. Om du har sjunkit så lågt som du tror VAD i hela världen kan göra det värre? Nej precis absolut ingenting och därför är det bara att köra på, för i slutändan kommer det vara SÅ värt det.

Oj nu har jag ju faktiskt försökt få fram en åskit, wow, ganska ballt faktiskt eftersom det inte händer allt för ofta!
Men det jag ville liksom förmedla va att "Tro på dig själv" jag e bra jag vet=)

Hej jag heter lana, och jag är stark.

Kommentarer
Postat av: iidaa

ja lana, du är grymt stark.
jag läser alltid igenom dina inlägg, fast nu på sista tiden har jag varit så grymt dålig på att både skriva i min blogg och läsa andras bloggar. var nyss in på bloggkoll.com och skulle se hur många olästa inlägg jag hade. 160 stycken var det, och jag bevakar endå bara 6personers bloggar. äsch vafan, ska kolla igenom hela din blogg sen och se så jag inte missat nåt. hih

2008-04-08 @ 17:17:57
URL: http://idd3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0