lördag 5/4

Hej jag heter Lana och jag är sär ibland...
Igår var inget undantag,

Ett helt osammanhängade inlägg om min personliga "styrka" yeah right,
som tur är verkar ingen ha läst det, reliefe,

Ja jag hade en konstig dag igår, jag var glad men uttråkad,
tyvärr är jag helt olycklig och uttråkad idag.

Så beredd er på ett "det är synd om mig" inlägg idag,
ibland får man ha sådana dagar också,

Ja mitt namn är Lana, jag är helt ointressant, helt översocial, helt osmart och helt och totalt bortglömd. En känsla av obehag sprider sig i kroppen då jag tänker på alla dem jag tappat, dock kan en känsla av lycka infinna sig då jag tänker på alla de jag funnit. Inget kan egentligen beskriva mina innersta känslor, eftersom jag inte ens själv kan komma fram till vilka de är. Just i denna stund saknar jag någon så otroligt. Jag saknar det som vi hade. Det som nästan blev. Jag saknar att vara nära dig. Jag saknar ditt leende, ditt skratt, ditt sätt att bara vara. Jag saknar stunden, då jag insåg att det kan vara du.

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0