måndag 9/4

Hejsan hoppsan=)
Ere bra?

Här är humöret på topp i alla fall, dock var jag nära att fälla en tår då jag imorse cyklade till tandis genom en grym snöstorm. Det var inte kul att försöka trampa sig igenom småvägarna, det var a pain in the as. Nu är jag på bilden och fjollar runt med en viss Hedvig Persson, vi har ställt typ överfina frågor till frågestunden, ja vi har frågestund på elevensval och det är gulligt, lika gulligt som då Fredde läste en saga för oss på svenskan... I alla fall så kommer alla ha en väldig nytta av svaren kan jag lova, hahaha. Jaa bildtimmarna är faktiskt rätt kul här, och idag har jag damp, och jag och Hedvig har dampa lös ett tag nu hihi, vi är rätt söta då vill. Nu ska jag va social med alla folks här, sån kan man ju också va. Förresten så har min bedövning inte släppt än och det gör typ ont =(

Ajja PUSS
/L

Hej, jag heter hedvig persson och jag gör intrång på lanas blogg. jag tar mej en extrem frihet just nu, kalas så bra jag är på at skriva.. det här e rätt intressant, o lana sitter o tjötar om sin bedövning .. rätt booooring... hon e rätt lik en ko.. men jag har ikket med detta sagt att det e något fel på kor, eller har jag nu gjort detta?
hmm.. samvetsfråga?
ska vi ha sex lana?
ska vi mjölka ko ikväll? dvs ikket du vid detta tillfälle..
ska vi se på min mamma i hennes rosa trikåer?
ska vi döpa mitt barn?
ska vi flyga till rymden?
vilken av mina kroppsdelar e snyggast?
vilken ställning vill du ta mej?
hur snygg e jag på en skala 1-2,? måste ju ha en liten skala så jag ikket e ful..
hur många gånger varje dag drömmer du om mej?
vill du ha min autograf?
vill du ha min mamma naken?
drömmer du heta drömmar om min häst?
vill du ha mina jeans som jag har på mig idag?
hur många gånger per dag tänker du,, HEDVIG E SÄÄR! ?
tycker du jag e en serigös pers(s)on?
e du bra på blanda färg?
BLANDA FÄRG NU!
tycker du mina frågor e bra?
tänkte väl det!!
var vänlig o svara på mitt apberg.. wwweeii om du glömt bort mej..

pusshej smekmej

// Hedvig Persson från norsjövallen 57 935 92 norsjö..
pappa 0918 10233
mamma 0918 20138
Mitt nummer 070 6422440
min mammas nummer 070 6046820
min brors nummer 0702989432
elisabeths mobil nummer 0706810322
ja det e alla nummer du möjligtvis kan nå mej på

Kommentarer
Postat av: LOVISA

Godmorgon:)

2008-04-09 @ 10:42:35
URL: http://onemoretry.blogg.se
Postat av: Felicia

Hopppas du får en fin & mysig onsdag såhär mitt i veckan :)

2008-04-09 @ 12:22:39
URL: http://FeliciaKristine.blogg.se
Postat av: idaa

haha jo , fast idag har jag varit duktig flicka, förutom att jag somnade på 2 lektioner och skolkade från sista. men det var bara elevens val , och mitt val var att fara hem. ;)

jag har blivit rånad :) eller det klassas tydligen som misshandel & stöld, eftersom jag släppte väskan tillslut när jag fått flera smällar. men det var fan värt det, för jag får ju trots allt pengar för det. fast jag kan ju lova att jag var rädd att vistas ute efter det där. gick alltid med STORA tröjor och luva . eller gick gjorde jag inte, jag åkte på marcus pakethållare eller fick skjuts dit jag skulle.

2008-04-09 @ 15:11:13
URL: http://idd3.blogg.se
Postat av: Cornelia

Hedvig måste ha bra fantasi (A)
Och Lana jag är så STOLT :)

2008-04-09 @ 16:19:04
URL: http://CDahlbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0