söndag 20/4

Hej o hå=)

Först vill jag bara börja med att säga, VILKET VÄDER =D
Man blir ju alldeles lycklig av att va ute i den underbara solen.

Ja men i alla fall är humöret i någorlunda balans nu=)
Det som hände igår var lite väl traumatiskt för mig känner jag.
Men nu har jag lugnat ner mig och det känns helt okej.
Hade låga förhoppningar om gårdagen, men det blev riktigt lyckad=)
Rätt lugnt med folk, INTE EN ENDA JACKA KVAR! Det är inte ofta kan jag lova,
Men, sällskapet var bra och det räddade hela min dag=)
Idag vaknade jag dock med lite svängningar i humöret igen...
Men har varit på rätt så bra humör nu hela dagen=)

Tack Felicia, Hedvig, Rebecka & Louise för en trevlig kväll!
Det behövdes=)

Btw, så jag vet att jag inte uppdaterat om hela Göteborg helgen än,
och jag önskar att jag hade mer ork att göra det än vad jag har,
men jag kan inte ljuga, jag orkar rent inte,
men troligtvis kommer ett avsnitt till på onsdag under elevens val,
då brukar alltid mitt skrivar humör komma fram!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0