tisdag 15/4

Hej Sverige=)
Magisk jag är som är vaken nu, JO TACK JAG VET!

Jag är helt slut men tänkte ta mig tid att skriva om början på resan!
Troligtvis kommer det ett inlägg varje dag om resan,=)

Torsdag 10/4
Klockan kvart i sju bar det av mot Bastuträsk och tåget. Alla var sjukt taggade och vi pratade och skrattade och allt var bara helt toppen. Det var verkligen underbart att sitta i den lilla, illaluktande, och fula väntrummet. Konstigt jag vet, men med rätt sällskap kan vad som helst bli roligt! Sen rullade tåget in kvart i åtta på tågstationen, för en gångs skull var det bara typ 3 minuter försenat, dagens applåd går till det! I alla fall väl på tåget gjorde vi oss hemmastadda och alla var pepp då tåget rullade iväg några minuter senare. Hela kvällen satt vi och pratade om livet helt enkelt. Stephanie fyllde år så hon hade med sig tårta! Inte dåligt. Något som var smått dåligt var att i hela vår vagn bodde det bara småbarn, klassresa för 4:or typ? Hurra. Men lite senare fick vi ett gäng lumpen killar i kupén bredvid. Inte helt dåligt det heller! Ja kvällen fortsatte med prat, skratt och lekar, det var helt enkelt lyckat! Alla var på toppen humör och alla svävade på små moln nästan! Klockan elva gick vi och la oss för att få en god natts sömn innan fredagen vilket betydde SHOPPING I NORDSTAN!

Imorgon (troligtvis) kommer nästa del ;D
PUSSSSS /L

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lät ju som en bra början på resan, kul!
Lumpen-killar....hmmm?!

2008-04-15 @ 22:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0