tisdag 8/4

Toddello=)
Läget?

Jag som hade tänkt vara duktig igår och skriva ett inlägg till efter träningen, men icke sa nicke. Då jag såg att klockan började närma sig tio insåg jag att ifall det skulle bli skola för mig nästa dag vare bara hopp i säng! Sagt och gjort så la jag mig kort därefter, dock kunde jag inte sova. Imorse vaknade jag med Tunga ögonlock. Tyvärr blev det värre och huvudvärken var tillbaka, och just då jag kommit ner för trappen kände jag hur allt bara snurrade och det svartnade för mina ögon och jag satte mig på golvet för jag var livrädd för att svimma. Tur som var klararde jag mig. Ett tag tänkte jag nästan sjukanmäla mig, var så otroligt trött och vettskrämd. Men jag är en duktig en och pallrade mig upp ändå, beror verkligen inte på att vi har träning ikväll, eller hur vare? I alla fall så hade vi bara HK första lektionen, bakade nå bröd, det va typ gott ändå. Efter det hade vi svenska, säger bara WTF? hur i tusan ska jag lära mig tre saker om 30 författare, det är typ 90 SAKER, omg, jag är inget geni snälla nån! Dessutom är provet på tisdag och jag far torsdag och kommer inte hem förrän måndag, jag har inte TID att plugga ens, sjuuuuukt =( Kanske får man göra provet nästa torsdag istället (?) I hope. Fast som sista 20 minuterna var chill, vår söte (?) svenska lärare läste "Alice i Underlandet" för oss haha, han hade inlevelse och vi fick till och med titta på bilderna, wiiii. Nej det var rätt charmigt=) Efter svenskan hade vi idrott. Volleyboll. I love it! Sen hade vi långhål som vanligt och efter jag ätit fick jag mig en riktigt trevlig överraskning då jag såg Stina sitta i c-koppen=D Gud inte sett henne sen operationen och det var så härligt att se att hon fortfarande levde=) Nej STORT MEGA + PÅ HENNE (L)(L)(L). Sedan efter lunch hade vi språk, och magiskt nog hade jag gjort hemprovet och lämnade in det idag. Skönt. Sen fick vi även veta att de som ville skulle hälsa på hos sexorna, spela upp en liten pjäs och sen prata om hur det är att studera franska i högstadiet osv. Trevligt, trevligt, jag ska lugnt va bäst. Sedan efter språket var det NO-dags HURRRRRRRA not. Men lektionen var rätt chill, fick tillbaka Fysikproven, fråga inte ens hur det gick. Ja sen svarade vi bara på lite frågor. Lektionen gick snabbt och sen slutade vi. När jag kom hem tog jag mig lite fika och nu sitter jag här=) Btw så kom min bror hem idag fråm Hemavan, tyvärr. Nej men det var rätt skönt att va "ensambarn" ett tag. Sen ikväll så är det sista träningen innan torsdag=) JAG LÄNGTAR<3 Och nu ska jag strax äta middag, hihi=)

Btw så var det falsk alarm igår! Jag är så inte alls less på volleyboll=D Fick värsta taggen igår på träningen och det var verkligen så där kul som då man var liten=) Jag älskar mitt lag!<3 PUSS^PÅ^ER(L)(L)(L)
/L

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: har ni snö också!? stackars er ;)

2008-04-08 @ 18:42:34
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: sant, är trött på snö :D

2008-04-08 @ 20:04:50
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: vem vill inte ;)

2008-04-08 @ 20:35:57
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ååh, förlåt :$ men jag vet inte vad det är för skillnad på volleyboll och handboll hihi. eller en liten aning har jag väl men sport är inte min grej (A).

men du , jag och skola passar inte så bra ihop serru hahah. nej men jag ska försöka skärpa mig =)

2008-04-08 @ 20:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0