tisdag 8/4

Halloj!
äre fint?=)

Nu har jag i alla fall tränat. JAG ÄLSKARE<3 Fast med mina skills gjorde jag något lite knasigt och slog huvudet i golvet och bet mig i läppen. Trodde jag fått hjärnskakning eller nå haha. Ont gjorde det då minsann! Men träningen var så kul, vi spelade i en timma typ, himla kul att Soffan och SaraL kunde vara med, det blev spel mot fullt lag. Magiskt längesen! Åh jag älskar volley(L)(L)(L). Sen så tog vi lite snabb information om torsdag osv, sen tog jag mig en snabbdusch och jag och Cissi pallrade oss ner till fotbollstältet. Där åkte vi lite snålskjuts med pappa hem. Ja man får vara lat ibland! Sen då jag kom hem åt jag middag, GOOOOOOOOTT(L). Sen så har jag bara suttit här och chillat läget=) Just nu sitter jag och Cissi och hittar på lite goa lekar tills på torsdag, huhuh man känner sig rätt ball vill jag lova ;D Ja sen blir det väl att sitta här och sen sova, så nice=D

På Torsdag bäre av, SNAAAAAAAAAAAAAAART!! Shit vad tiden går fort då man har roligt=D
/L


Kommentarer
Postat av: idaa

svar:
haha men du jag har varit med i den här klubben så länge jag kan minnas haha. minns att jag alltid kom försent i 1an och 2an. mina fröknar skrek på mig hihi. nu för tiden går min mentor bara förbi och säger "har du sovit ida?" eller "godmorgon" när han träffar mig vid lunchtid. haha jag är kass, och han vet om det, men han kan inte göra nåt åt det , vilket han märkt nu eftersom han slutat titta på mig med den där arga blicken haha.

jo pengar, så jävla skönt att få dom. men jag har ju trots allt väntat i 1 år och 1 månad nu så det borde väl vara dags snart.
se till att göra dig illa eller nåt så du får ut pengar på försäkringen, eller bli misshandlad eller nåt haha, då får du ju skadestånd osv (A)

2008-04-08 @ 21:30:36
URL: http://idd3.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: tkr inte jag, ni kan ha snö året om :D

2008-04-08 @ 22:22:13
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Ninnih

Eee, va? Har du en till blogg? & inget har du sagt.....hmmm. Jag har varit in på den gamla hur många ggr som helst & aldrig uppdat. du...

2008-04-09 @ 08:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0