tisdag

Hej sverige!
Dåligt om uppdatering, jag vet..

Dock kan jag ju skylla lite på att bloggen har varit ur funktion,
+ att jag var borta hela lördag kväll osv,

Men i alla fall har det väl inte hänt så utomordentligt mycket,
spenderade hela lördagen i Elinas stuga, MYYYS (L)

Vi körde dit vid sex tiden, sen var det SVINIGT kallt då vi kom,
trodde ärligt jag skulle dö eller nå...

Men i alla fall så ringde vi efter Elinas pappa,
dock han rebecca få upp elden innan han kom, men kallt var det!

Satt där och huttra i två timmar kanske, sen startade vi Sing Star,
Vi sjöng bra as hell, och vi shakade lite booty och några andra grymma steg,

Tillslut kom hennes pappa och hjälpte oss med lite småsaker,
sen kom vi på (smarta som vi är) att vi inte hade någon mat med oss...

Och leva på chips och dricka kändes nästan omöjligt eftersom vi redan var hungriga,
Så efter en timma kom rebeccas snälla mor och gav oss korv, WIII

Sen sjöng vi Sing Star och spelade Buzz hela natten lång,
Sen så pratade vi väldigt mycket tjejsnack, ja ni fattar...

Ganska kul för Henke att höra allt det där kan jag gissa...
Klockan fem stängde vi av spelen för att se film istället,

I alla fall så startade vi vår skräckfilm 1408,
pinsamt att vi inte vågade se den då det va mörkt....

Nog för att vi nog kunde ha gjort det eftersom den inte alls var så läskig!
Och jag är ändå livrädd för skräckfilmer, försöker sova mig genom allihop :$

sen så var typ klockan halv sju, vi käkade lite korv, det var riktigt gott,
Sen sjöng vi lite mer Sing Star med våra vackra hesa röster, yeah right..

Klockan typ tio kom Elinas pappa för att hämta oss,
och halv elva var jag hemma, FETT SKÖNT,

Men då var jag tvungen pallra mig i duschen, luktade grillrök som rackarns,
Och jag höll rent av på att somna, jag var helt slut efter ett helt vaket dygn,

Konstigt att väl under lördags/söndagsnatten var jag inte det minsta trött,
asså jag är typ magisk?

I alla fall så efter jag duschat la jag mig och sov,
och sov gjorde jag i några timmar tills middagen var klar,

Sen åt jag, det var typ megagott, och jag kände mig fetast i världen sen,
men however, så satte jag mig en tväris vid datan och klockan nio sov jag,

Gode skönt vill jag lova,
btw, det kanske tåls att tilläggas, så blev det RIKTIGT varmt i stugan under natten,

Men helgen var riktigt trevlig så STORT tack till alla wonderbara personer!
Rebban, Elina, Heddan, Lollo och Henke (L)

Igår hände det inget speciellt, första dagen på skolan, helt okej faktiskt,
sen på kvällen träning, jobbigare än på länge eftersom vi hade Patrik...

Sen idag var också rätt chill, hade ingen NO så slutade innan två, sköööönt,
Chillade med Ekman och Edvard utanför konsum med glass, YEAH!

Sen tog jag en sväng förbi min granne för att prata om sommarjobbet,
troligtvis blir det hos henne, de där barnen hon har är bara för söta!

Sen hade vi träning ikväll, gick typ bra ändå, kände INTE av höften,
axeln och knät däremot kom i omgångar, men det var typ magiskt ändå..

Sen nu på kvällen har jag hängt lite med elina och corre,
det var sviiinkul, huhu härliga samtalsämnen hade vi...

Men nu ska jag hoppa i säng, är helt slut!
GODNATT PUSS

/L



Kommentarer
Postat av: Eka

det minns jag :D de va längesen som fan :) men kul va de

2008-10-26 @ 11:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0