Fiilåt

Hej jag heter Lana och jag e kung på att blogga, paus, not.
Sry världen (mina 5 läsare) så e jag rätt körd i huvudet nuförtiden.
Orkar inte annat än andas och sova.

MEN nu blire nya tag då jullovet hälsats välkommet för detta år!
Tråkigt att förlora en god klasskamrat men sånt är livet, lycka till i storstaden!

För min egen del så kommer min säng få ett kärt besök närsomhelst.
Ska njuta såååå av min sovmorgon, ni kan inte ens ana!

Oj, detta måste få er att hoppa upp ur stolen av spänning,
tro mig, jag vet, har ett sjuuuuukt spännande liv.

Ta bara det exemplet att jag e livrädd för min optiker som nog ville ha ihjäl me sist.
Ett annat faktum e att grannens utomhuslampor på granen blinkar på så sätt att man blir blind.
Jag har även kastat ner en rosa tröja på golvet, tyvärr matchar den inte mattan så måste nog plocka upp den..
Det ligger ett ton kläder i mitt rum som min mamma kommer måsta tvätta allt på en gång imorn.

Hur spännande var inte det där liksom?
Känner nästan på mig att jag kommer slå BlondinBella i antal läsare nu!
Eller så inte.

Mig gör det inget, jag lider inte av att läsa om min grannens julgran.
Det e er där ute som jag tycker synd om=)

Ha en trevlig 4:e advent!
/L


Ps. En stor puss till min lilla gullegosse, krya på dig lillgubben! Ds.



Vi tänker på dig (L)


Kommentarer
Postat av: "Ninnih"

God Jul på dej. Vi ses på dan-före-dan....

2008-12-20 @ 17:35:09
Postat av: Jennifer

Lycka till i umeå, GabS :)

Vi saknar dig!

Du är välkommen tillbaka när du vill, kom i håg det.

2009-01-05 @ 02:48:31
URL: http://miisery,blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0