Fredag 1/12 IGEN

Godkväll!

Jag ska berätta för er om en vän jag har.
Han är en sån där som man letar efter, en som frågar vad klockan är, en som klistrar lappar på din rygg, han som berättar för sina vänner att du av misstag spottat på dig själv.
Ja visst låter det bekant? Kan tänka mig att ni är grovt avundsjuka på mig i denna stund som sittet och ruvar på en sådan vän. Och inte klagar jag! Hur han än grämmer sig över denna vänskapsförklaring skall jag inte ge vika utan fortsätta skriva med stadiga fingrar!

Nu är det nämligen så att han har ett problem. Hans hjärta är kluvet av osäkerhet och tvetydlighet. Låt mig förklara hans dilemma:
Hans hjärta har ett bra tag slagit för en annan. Ja och inte är det lätt, denne annan, som förblir onämnd vid namn, har inte kommit ut med sina känslor och min vän känner sig väldigt osäker på att denne är den rätta för honom. Han förnekar vid tilltal och nicker bestämt på huvudet. Men om man tar en titt lite djupare kan man se tårarna trängas bakom ögonlocken och om man inte bara lyssnar utan hör så kan man HÖRA hur hans hjärta slår en gnutta hårdare. Ja denne grabb har ett svårt liv. Han vill så mycket men har inte modet till det. Därför tar jag detta steget och säger.........

.......................TACK FÖR ATT DU ÄLSKAR MIG ARVID!!!!!!!! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0