Baaad

Dåligt av mig att vara grymt lat...

Haha, jag är en upptagen kvinna..

Eller hur xD

Man kan ju alltid önska =)

Helgen har varit bra, riktigt kul faktiskt!

Fredag vare filmkväll med Lina och Amanda, vi hade aids..

Lördag hade vi match, förlorade men alltid kul att spela!

Sen på kvällen vare FG, mysigt och trevligt, spelade typ spel hela kvällen=)

Och idag tog jag och pappa en sväng till fotbollshallen, där jag var med Anna och Linn!

Sedan jobbade jag och Jessica på Div1 matchen, skrev protokoll, lika kul som vanligt?

Åt god maten hos farmor och nu sitter jag här, hemma i mitt nu varma rum, toppen!

I alla fall så ska jag fortsätta se One Tree Hill nu, så sjukt bra!

/L

     
Tänk vad en liten      Grr ?                            Sneeeel hest            We have aids!
rosa penna och                                                                                  You want?
Amanda kan göra!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Aids till alla!

2008-02-11 @ 15:52:15
URL: http://amandaholmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0