Jajjamen

Visst blir det ett till inlägg idag!
Nejmen nu sitter jag här och ska alldeles strax hoppa i säng.
Bolibompa har ju redan slutat så...

Jasi, har inte hänt mycket alls idag faktiskt.
Matteprovet var, till en stor lättnad, nog det enklaste jag gjort i hela mitt liv!
Sjukt så bra koll jag hade ändå (och jag är riktigt usel på det i vanliga fall)..
Sen så har jag mest chillat, borde nog gjort engelskan men men,

Ikväll så såg jag ghosthunter och klippte jag mig, lite random så där..
Känns iaf fräschare och mindre nött nu,
skönt att klippa upp det också!

Så på det stora hela är jag nöjd med dagen,
helt okej fakiskt!

Nej men nu är det dags att krypa till kojs, är helt slut!
Godnatt

/L

image37
Från mig till Amanda, med all min kärlek (L)

Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHHAHHAAH!

2008-02-28 @ 15:32:19
URL: http://amandaholmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0