Lana då

Åh jag blir ju alldeles besviken på mig själv!
Jag har blivit så sjukt dålig på att skriva i bloggen märker jag..
Från att vilja skriva flera inlägg om dagen till att helst slippa!

Eller ja, nu har jag ju inte mått så bra i veckan.
Kan ju skriva vad som hände alltmest..
Så jag fyller ut detta inlägg med något iaf xD

Efter träningen i måndags kom man hem med feber, yees.. not
Sedan gick den ner till normal temperatur (nog för att jag aldrig har 37)
Men iaf kände jag mig lagom frisk så bara pallra sig till skolan på tisdag morgon..
Trots att jag redan var lite halv sjuk tog jag mig igenom 2,5km runt i skidspåret!
Sjukt att jag nästan var taggad till skidor.. pinsamt...
Sedan spelade jag lite tv-spel och vilade då jag kom hem!
Onsdagen började inte nå vidare bra då jag vaknade med ont i halsen!
Hade så sjukt ont att jag trodde halsmandlarna skulle lossna..
Men knaprade halstabletter hela dagen på skolan istället..
Och nog tog jag mig genom dagen med mina halsmandlar i behåll!
På kvällen kände jag mig sämre så jag la mig till sängs efter middagen..
Ingen aning när jag riktigt somnade men plötsligt var det torsdag!
Och på morgonen välkomnades jag av halsont, huvudvärk, hosta och ett ton snor!
Åh man blir ju alldeles varm i hjärteknoppen!
I alla fall så blev det en riktigt tung dag på skolan..!
Tur det var slappt med lite "riktiga" lektioner och bara en informationsdag istället.
På kvällen blev det hem och bara vila, mådde inte alls bra!
Så nog somnade jag vid nio, halv tio tiden.
Vaknade rätt så pigg på fredag med.......... INGET HALSONT!!
Det var så sjukt skönt, trötthet, hosta och snor kan jag definitivt leva med!
Det gick riktigt bra på skolan, hängde nästan med på NO:n till och med!
Vilket inte händer så ofta i vanliga fall haha!
Så på kvällen drog vi några stycken till TT och roade oss!
Kärlek till det nyinköpta bubbelbadet som var alldeles MAGISKT skönt!
Där blir det att spendera fler timmar vill jag lova!
Sen idag vaknade jag just efter åtta, pigg (what's up with that?)
Såg lite tv och myste i sängen, skööööönt!
Sen klockan tio bar det av till Steinwalls (eller Teab som det nu heter)
Beställde mina tapeter och snart ska jag fixa om heeela mitt rum!
ÄNTLIGEN säger jag bara, är riktigt less på mina äckliga lila tapeter....
Sen var det fotbollscup i tältet så jag och Anna drog dit och checkade läget.
Vi blev inte besvikna, ohno!
Kom hem vid halv två typ, och sen dess har det varit lite film/data tid!
Och nu ska jag snart pallra mig iväg till ICA och köpa lite mummsigt fika till imorn!

Vi har då cup här hemma i norsjö, dock inte med ett helt lag.
Men vi har gjort det förr och kommer göra det igen!
Kom och titta! Det börjar väl någongång där vid halv tio=)

Nu blir det väl att sparka vidare,

/L

image35
Romantiskt?
- Oja

Kommentarer
Postat av: Anna=D

SETH OCH SUMMER

2008-02-23 @ 17:46:33
URL: http://annaenmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0