Så kan det vara

En helg full med sysselsättningar!
Inte har det varit trist eller tråkigt inte =)
Här en lite uppdatering:

Fredag:
Disco på FG. Roligaste hittills vill jag lova,
trots att det verkligen inte var många där!
Det var mest vi nior, någon åtta, och typ en sjua.
Men vi hade kul ändå, dansade loss som bara den!
Ja en lyckad kväll faktiskt.

Lördag:
Vaknade vid halv tio redan, ovanligt för att vara jag.
Sedan städade jag lite smått, dammsugade och torkade golvet typ.
Klockan halv två bar det av till elit matchen.
De förlorade mot Englaholm 3-0, dock är det serie ledare.
Så ingen större chock faktiskt.
Sedan kom Elin hit och vi gav oss av till Rebecca.
Där väntade en liten tjejkväll med jag, Elin, Hedvig och Rebecca!
Det var mysigt och trevligt.
Sedan vid elva tiden gick jag och Elin hem från Sörbyn.
Och det var inte alls kallt ute så det var en skön promenad trots att jag var trött..
Ja då vi kom tillbaka hem till mig åt vi godiiiis, och blev alldeles pigga.
Vår humor spårade där ett tag vid två tiden kanske, men men vad gör man?
Riktigt kul hade vi iaf!
Sedan la vi oss halv tre, men näe inte somnade vi.
Klockor är ondskefulla!

Söndag:
Ja tillslut somnade vi faktiskt. Då vi vaknade vid elva tiden väntade pannkaka där nere!
Sjukt god var den så jag åt tills jag nästan sprack, som sagt, gott var det!
Sedan har jag slö tittat på tv och varit allmänt osocial här.
Är inte riktigt pigg och kry. Men har tagit lite medicin så hoppas det ger med sig snart..

I alla fall så över hela sett har det varit en riktigt lyckad helg!
Imorgon är det måndag igen då. Men det gör mig inget.
Veckorna bara rusar förbi nu så nog går det fort allt.
Snart är det helg igen, snart..

Dagens saknad är STOR, <3

/L

image34


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0