SJUKT!

Nu har jag något riktigt sjukt att berätta..

Det var så att inatt vaknade jag vid 2 kanske av att det blåste så fruktansvärt mycket ute! Jag blev riktigt rädd och trodde det var storm på G..
I alla fall så somnade jag om så småningom, men sedan just före 5 så vaknade jag yttligare en gång av att det blåste så sjukt mycket! Hela huset knakade och vinden tjöt rent av i mina öron. Som om jag stod ute mitt i ovädret. Vid det laget hade jag hunnit bli ruskigt rädd redan och jag trodde helt seriöst att snart skulle huset rasa ihop. Men 10 minuter senare kunde jag urskilja något i mörkret. Och det var då jag insåg att fönstret var öppet!
Jag blev OTROLIGT lättad. Det var sjukt hur mycket det lät då det blåste, ni kan ju tänka er, men då jag såg att fönstret var öppet var det verkligen en nice feeling! Dock var det ISKALLT i mitt rum, så hela jag känns som ett enda stort frysskåp..
Usch vilken äcklig natt det var haha!

Btw så började en ny tjej i vår klass, Elin Strömstedt, riktigt härlig brud=)

Nu är det middag strax, hoppas på något gott!

/L

image32

FETT NICE MED ETT VARMT BAD!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0