Sry världen

Jag ber om ursäkt för det korta och konstiga inlägget igår..

Kan berätta att nu vet jag hur det är att vara hög..

Hahaha, okej kanske inte hög men riktigt jäkla lost i huvudet!

Jag kände mig som en narkoman typ?

Iaf så släppte det värsta igår vid niotiden..

Och jag blev sjukt pigg!

Låg rent av och sprattlade i sängen.

Btw någon som såg Las Vegas igår?

Om, vad hände med Sam?

En tjock ful sak stängde av min tv........

Idag har varit upp och ner!

Sjukt deprimerad imorse (okej jag var HUR trött som helst)
Sen typ grymt glad (okej jag fick GODIS av Pontus och Lina)

Ja ikväll vettetusan vad som händer (=

Kanske filmkväll..

Fett nice att chilla bara!

Hemmamatch imorn.. kom och se?

10.00 = Skellefteå - NVK
12.00 = Skellefteå - Vännäs
14.00 = Vännäs - NVK

Vi vinner typ lätt?

I wish!

Nu lite fika innan jag dör (=

/L

image25


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0