Tjosan tjena !

Ja nu sitter jag här och skriver en onsdagsmorgon klockan åtta,
med mitt te i ena handen och mobilen i den andra!

Det är lite halvdålig uppdatering av mig nuförtiden men,
det är så att jag är alldeles för trött på kvällarna för att skriva..

Men på mornarna är jag alldeles på gång minsann!
Så det kommer kanske mest bli morgoninlägg den här veckan.

Dvs om jag kommer mig upp i tid, vilket kanske inte är så vanligt!
Men men nog om det..

Idag ser ut att bli en skön och lugn dag faktiskt.
Nu så här på morgonkvisten har vi språk som första lektion.
Ingen aning vad vi håller på med faktiskt, om jag ska vara ärlig..
Sen blir det matteprov, inget att hurra för kanske men det är bara
G-prov så det ska nog gå bra!
Efter det är det elevensval tills lunchdags, det är alltid lika slappt!
Och efter lunch är det låång SO, men ingen lärare(?) så får se vad som händer..
Efter det Klassråd och Gympa, sen är dagen officielt slut!

Ikväll blir det väl att försöka skriva ihop engelskan någorlunda..
Och i alla fall börja med svenskan som jag borde gjort vid det här laget..
Sen kanske det blir lite tid över så jag och mammsingen hinner grovsortera i mitt rum,

Well, well, det var vad jag hade att säga nu=)
Få se om det kan hinna bli ett inlägg ikväll också, idag är jag skrivsugen!

/L

image36
En vanlig dag i Norsjö...

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha!! SLUTA SNO xD

2008-02-27 @ 16:27:58
URL: http://amandaholmstrom.blogg.se
Postat av: idaa

hahah hur kan du ha en tekopp i ena handen och mobilen i andra, samtidigt som du skriver? :$ hihi

2008-03-01 @ 02:08:56
URL: http://idd3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0