Lördag 12/7

Hej bloggen!

Längesen sist nu, som ni kanske förstår har jag liksom gett upp hoppet om denna blogg. Har ändå aldrig något intressant att skriva och kan inte tänka mig att någon läser denna tråkighet! Det enda positiva jag ser med bloggen är att jag skrivit ner en del fantastiska minne här som jag alltid kan gå tillbaka och läsa. Dock har jag även skrivit ned saker som jag helst av allt bara vill glömma.
______________________________________________________________________________________________

Nu har jag läst igenom massor av gamla inlägg och kan varken låta bli att le eller gråta. Såhär i efterhand känner jag mig så lyckligt lottad! Jag lever ändå världens härligaste liv med alla mina söta vänner runt om mig och verkligen en mysig familj. Har nog aldrig riktigt uppskattat livet så som jag gör idag. Det värsta är gjort och nu är det bara att gå vidare, till hösten blir det en ny skola i en ny stad, övningskörning kommer väl igång snart också, känns som om jag har hela livet framför mig nu!

vill bara säga tack till de som gjort mitt liv till vad det är idag (L)
Jag är evigt tacksam.

Nämen nu ska jag nästan gå och göra lite nytta! kändes som det enda rätta=)
Ha det!

/L


Till hösten blir det jag och Lina, see you på Kaplan!

Kommentarer
Postat av: Ninnih

Vi ses snart! =)



Kram

2008-07-16 @ 09:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0