måndag 14/7

Godkväll..!

Idag har jag spenderat hela dagen i Lycksele med världens sötaste Jennifer! Grymt längesen vi umgicks så det var allt på tiden. Även om Ansia sög totalt så hade jag supertrevligt med min lilla filur! She's really one of a kind! Blir att spendera mycket tid med henne då jag åker till Byske. Ja på tal om Byske så åker jag dit inom en snar framtid, närmare bestämt onsdag verkar det bli, möjligtvis torsdag eftersom det kom lite plötsligt att farmors lägenhet skulel städas i redan i veckan så har inte hunnit packa eller något alls. Men i alla fall så blir det nog bra tillslut, längtar så ruskigt till att träffa Mia igen som jag saknat otroligt! Sen blir det nog att fördriva tiden på diverse sätt, umgås med folket där och bara ha det trevligt. Även om jag nog kommer sakna mina norsjömänniskor nå så enormt! Men de finns ju kvar då jag återvänder till beachen, hoppas jag åtminstone!

Nej men nu blir det att slöa tills vi beger oss mot Vallen, kände ingen pepp på att cykla nästan en mil men det funkar väl, supertrevligt folk att chilla med så! Men hoppas alla ni läsare får en trevlig dag då och sköt om er!

/L


Lillkusin som var på besök förra året! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0