söndag 13/7

tjolla hopp!

Idag är det då söndag, inte för att jag ser någon skillnad på dagarna nu så här under lovet, men lite koll måste man väl ha! Jasi idag händer det inte mycket vill jag lova, ska alldeles snart ta en promenad med johnblund! Det kommer bli en låååååång och intensiv promenix kan jag garantera..

Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt, detta inlägget är helt och fullt tillägnat min vän Caisa!
Ja hon är en sorglig lite filur och hon säljer korv på bakgatorna i Paris! Kan ni tänka er?
Ibland brukar hon även sno min poney och spela in yttligare avsnitt av ridskolan (hemmagjord version).
Jasi, vad mer kan man berätta om henne...hon är en onykter nykterist som gillar kebabschnitzel med kaviar på sidan.
Men jag tycker om henne ändå! (L)

Nu äre BEDTIME, gooooooooooooooooooooooooooooooooodnatt!

/L

Kommentarer
Postat av: Caisa

jag blir rörd, ingen har någonsin kunnat beskriva mig så bra=]<3

2008-07-13 @ 02:49:59
URL: http://cbrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0