torsdag 17/7

Hej världen.

Idag är det torsdag. Att tiden går så fort, nyss var det ju måndag?
Ja i alla fall så har jag nog mest slappat idag.. eller har ju faktiskt packat det mesta klart nu och sen har jag även hunnit klippa mig. Dock blev det ingen större skillnad utan nu ser/känns det bara mindre slitet. Packningen har väl gått sådär.. Hur ska man kunna välja? Det är verkligen urjobbigt eftersom man vet att det man lämnar hemma kommer man sakna då man väl är där, men vad gör man.. Går ju inte att ta med hela garderoben.. tyvärr..

Ja idag åkte större delen av min vänskapskrets bort. Känns faktiskt lite tomt utan mina små änglar men det får fungera. Kommer sakna vissa så otroligt nu då jag åker bort, känns faktiskt ganska tungt att lämna allt det här hemma men man ska väl inte klaga, blir nog bara bra i Byske också.. I hope..

Som sagt, Byske, jag åker dit imorgon vid lunchtid skulle jag tro, om det inte störtregnar det vill säga. Men troligtvis är det väl uppehåll, sen ska jag stanna där i 2 veckor ungefär. Ganska mysigt att bo i husvagn osv men kommer verkligen sakna mina honeys! Fast då har jag endel rätt magiskt bra människor att umgås med i Byske. Så tiden kommer säkert bara rusa iväg sen är jag hemma på nolltid! Ja på tal om hemma, så kommer jag hem 30-31juli, alltså i lagom tid till Beachen!

Hoppas bara på att Beachen blir lika lyckad detta år som förra, helt klart ett minne för livet! Allting är så ball och livet är helt underbart. Har alltid älskat Beachen och allt vad den står för. Dock har jag aldig lyckats med att spela i något lag, kanske beror på att jag inte hinner träna ihop mig med någon riktigt. Men det är sånt som sker, kommer ändå ha så grymt kul! Nu får vi hoppas på att vädret blir grymt också så man riktigt kan njuta.


Last Summer<3

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0