torsdag 3/7

godmorgon!

Eller ja, morgon och morgon.. för en del är det ju faktiskt morgon, som min egna lilla elina som jag just ringde och väckte hihi.. kände mig sådär lagomt snäll då! Fast jag och Hedvig har nog varit översnälla mot henne denna veckan som kommit hem till henne och ruskat liv i henne och kommit och stört om kvällarna huh.. vi är äkta vänner, så äre ba ;D

Jaa.. snart ska jag ta mitt pick och pack och dra mig till badstranden, väntar bara på elina nu sen drar vi raggen förbi Hedvig och sen beger vi oss mot slutdestination badstrand! måste säga att det va längesedan vädret tillät en att vara utomhus.. eller ja nog kunde man va ute, dock kom man aldrig in torr.. men ÄNTLIGEN har vädret vänt och solen tittar fram, ingen strålande sol och molnfri himmel men det duger alldeles tillräckligt för mig!

Nej nu ska jag gå och stoppa ner en handduk i min påse så jag inte glömmer bort det.. vilket jag gjort alltför ofta detta år, menmen ha en uuuuuunderbar dag!

soliga hälsningar
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0