12/6 torsdag

Jobbat ännu en dag, är riktigt slut efter en hel dag med lek och bus!
Men det är det värt då man träffar sina små glädjespridare..

Annars händer det väl inte mycket alls, ska nog snart försöka ta mig ut och köra lite brum-brumbil, dock glömde pappa betala för nå grejjs så blir att vänta ett tag, vägarar köra olagligt! (okej egentligen vill jag verkligen inte sätta mig bakom ratten bara, fattar noll av allt, eller nej inte ens så mycket förstår jag, utan mer minus..)
Ja ihelgen är det ju MC-träffen, eller vad man ska kalla det, blir väl trevligt med mycket folk ute förhoppningsvis!

Btw så är jag helt besatt av musik nuförtiden, helt magiskt..
Några favoriter på listan är:

Top of the world - Kate Voegele
Warwick Avenue - Duffy
Winning Streak - Marie Picasso
Jennie let me love you - E.M.D
African Queen - 2Face Idibia
What hurts the most - Rascal Flatts
Mercy - Duffy

Jag vet, jag har bäst musiksmak, men who cares? inte jag iaf=)
Nu blir det hoppa i säng och se lite tv tror jag, sen tagga jobb imorn!
Måste säga att det är rätt skönt att jobba förmiddag..
(betyder nämligen att jag kan sova från klockan två till fyra)

/L

Två år för länge, men vi minns<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

vars jobbar du :D?

(jagvet, låten ÄR bra ;) )

2008-06-15 @ 12:45:00
URL: http://hejhhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0