måndag 9/6

Hej bloggen..

Jag vet att jag är en hemsk bloggare.. har varken haft tid eller ork att skriva på jättelänge, och förvänta er inte någon förändring nu. Tyvärr är det så att jag blivit less, har inget vettigt att skriva därför känns det bara onödigt. Har dock inte gett upp helt så det kanske kommer ett litet inlägg då och då! Ni får vara uppmärksamma helt enkelt.

Idag var det första dagen på mitt arbete hos Anita (dagmamma). Mycket trevligt är det och fick mig några goda skratt under dagens lopp! Hoppas på 3 underbara veckor till. Ikväll blir det inget speciellt, kanske far på fotboll med mammsen, få se..

Btw så är det pissväder idag! absolut hemskt och opeppande..!

/L


Kommentarer
Postat av: "Ninnih"

Det är såå enkelt att ha dej här....du kan ju typ redan allt. Jag kanske lutar mej tillbaka i en skön stol så kan du ta över resten...he he he!



Ett gott skratt förlänger livet, sägs det...jag kan lova att om det stämmer så blir jag en bra bit över hundra år...roligare & bättre jobb finns inte!

2008-06-10 @ 18:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0