tisdag 17/6

Goddag!

Mitt andra inlägg för idag, vad händer?
Men iaf så har jag nu jobbat i 8 timmar, kändes tungt vid ett tiden men sen så!
Imorn blir det jobb från 06.30 - 13.30 inte så fruktansvärt lång dag=)
Då blir det att packa det sista till på torsdag, eftersom jag inte har tiden alls någon annan dag.

Ikväll blir det TT(?) med sötisarna Rebecca, Elina och Hedvig, mycket trevligt som alltid=D
Taggar nästan midsommar nu, mysigt med husvagn och så=) rätt skönt att komma bort bara..
Nu kurrar det i magen och ja jag är hungrig, ska nog springa ner och skynda på mamma lite..
Nog för att köttbullarna inte blir klara snabbare om jag tittar på dom, men man kan ju alltid försöka!

/L

Kommentarer
Postat av: Hanna

ja jag ska då vara i fucking jokkmokk över midsommar, så du ka ju typ rädda mig på något sätt (A)

- typ skicka sms och sociala på :D

2008-06-19 @ 12:39:37
URL: http://hejhhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0