tisdag 17/6

Godmorgon!

Eller ja nu har man varit vaken sen klockan sex...
Är redan övertrött och undra hur jag ska orka med jobbet idag..
Som tur är kan jag chilla nu på morgon och sen få fixad frukost, lätt värt det!
Lite jobbigt att jag börjar halv sju resten av veckan dock, kändes tungt.
Men det får bli tidiga kvällar helt enkelt!

btw så var jag ledig igår för ett alltför nödvändigt besök i stan.
fyndade fem linnen, ett par shorts och en bikini + överdel..
Lät kanske som om jag lagt ut en förmögenhet men allt gick på knappa 500kr,
så ja jag är nöjd och nu har jag sommar kläder även om sommaren aldrig verkar va tillbak...
DOCK var det solsken igår ikväll vid tio tiden, och imorse kvart i sex ungefär,
men annars så... det ska vi inte ens tala om...

Iaf så ska jag dra mig neråt nu till köket och äta lite frukt, mumms=D
/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0