15-16/3 lördag-söndag

Ja idag är det ju måndag visserligen,
men eftersom jag inte har något att berätta om denna dag så...

Då får ni höra om min helg istället!
Erkännan att ni blev riktigt nyfikna nu?

Iaf så på lördag vaknade jag tidigare än tuppen,
redan klockan halv sex var jag uppe ur sängen!

Det låter lite galet men vad gör man inte?
Hur kul är det inte att åka buss sju på morgonen liksom?

Precis, inte alls så kul,
men iaf så var det ju tillslut värt det,

Men efter jag tagit mig upp, vilket gick ovanligt lätt,
Så klädde jag på mig och packade det sista,

Sedan var jag klar redan kvart över sex,
så jag hann med en snabb sväng vid datorn och lite tv-tittande,

Sedan ungefär tjugo i sju kom Cissi och hennes pappa och hämtade upp mig,
säger bara TACK! (L)(L)(L) Hur skulle jag orkat gå till busstationen DEN tiden...

Sedan prick klockan sju bar det av till.....VÄNNÄS!
Ja bussresan dit var rätt kul,

Jag petade på Linnea så fort hon höll på somna,
Lite kärlek jag fick tillbaka då....

Hihi nej men mysigt vare då!
Efter en guppig färd kom vi äntligen fram..

Och för ovanlighetensskull fick vi lämna alla grejjor i vårt klassrum!
Gode skönt vill jag lova att slippa bära på allt till sporthallen..

Bara det nädvändigaste fick följa med, och det var naturligtvis,
MAT i massor! + volleyboll sakerna och duschgrejjer och ombyte!

Trots allt blev väskan rätt tung,
eller så är det bara jag som är svag?

HAHAH typ dagens skämt,
Jag har lärt mig allt jag kan av Bamse The Man!

Iaf började vi döma första matchen,
helt otroligt eftersom vi ALLTID börjar spela..

Sedan efter det spelade vi mot KFUM J,
Tyvärr förlorade vi mot dem,

Efter det spelades det mot Bleketskolan,
På något sätt förlorade vi den matchen också,

Spelad därefter mot KFUM U,
Och mot dem vann vi solklart!

Sedan var det vila ett tag,
och efter det mötte vi Vännäs, förlorade mot dem också,

Sedan under lördag kvällen vad det melodifestivalen dags!
Laget låg och myste på golvet, bra hade vi det minsann!

Förövrigt så vann ju rätt låt helt klart!
Trots att Sanna Nielsens låt "empty room" var magisk så var det ingen schlager tyvärr,

På söndag morgon började vi med att spela mot IKSU,
Vi ägde totalt och gick segrande därifrån! vilken känsla...

Efter den matchen var det bara placeringsmatchen kvar,
Där mötte vi Bleket igen, och återigen förlorade vi,

Nu då jag tänker efter låter det som om vi är typ sämst i världen,
men då tåls det att påpeka att vi är dom enda som bara har 92:er,

Och de andra lagen har en medelålder på 18 eller 20 år...
Dessutom är vi väldigt korta i vårt lag, jämfört med dom andra,

Iaf så segrade KFUM J, mycket tack vare Tessan skulle jag tro..
Men jag är riktigt nöjd med helgen!

Tyvärr så var jag tvungen att avbryta mitt eget spelande efter tredje matchen,
Fick starka känningar av min gamla axelskada,

Men får hoppas att det löser sig snart,
för nu blir det att tagga SM för hela slanten!

Och lyckad som jag är, så kan jag inte göra springtestet idag -_-'
Jag tror våran trappa är ond!

Vill tacka alla fina brudar som gjorde denna helg grym!
Thank you (L)

PUSSHEJS
/L

Kommentarer
Postat av: idaa

men det var ju faktist riktigt bra , med tanke på att dom ni mötte var äldre och längre. !
kul att höra att du haft en bra helg gums=)

2008-03-17 @ 21:46:07
URL: http://idd3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0