fredag 21/3

Ännu en dag i mitt så intressanta liv,
yeah sure..

Idag har jag rent av bara haft en uselt tråkig dag!
Det hela började med att jag vaknade av all smärta...

Seriöst? Höften, axeln och foten? wtf liksom..
Gud är inte på min sida, hoppas iaf allt löser sig till SM,

För annars då, ja då kommer jag stanna hemma resten av året...
Nä nu ska vi tänka positiva tankar,

Hmmm.. positiva,
Eh ja jag upptäckte att jag petar mig i näsan på 90% av korten sen jag va liten,

Lite smågulligt måste jag erkänna, NOT,
men jag fick mig ett riktigt gott skratt, och så fick jag stor tv:n

Huhu inte ofta man lyckas slita pappa från den,
men efter en halvtimmas skrattanfall gav han upp, mohahaha!

Nejnej + att idag är mitt rum KLART!
Eller ja iaf möblerat om och så är den nya bokhyllan på plats,

Dock blir det inte att tapetsera om förrän efter SM troligtvis,
annars går vi nog i personlig KK.... illa...

Ja men det var grymt tråkigt att städa ut och rensa allt,
och tänk jag hjälpte till typ 30% bara, och DET va tråk och jobbigt,

jag HATAR HATAR HATAR att städa!
Dock älskar jag ett rent rum!

Jasi igår var toppen för övrigt!
Volleyboll är livet, och 2:a inte helt dåligt?

Nu blir det nog att hoppa i säng,
det var längesen jag var vaken så här "sent",

Haha pinsamt faktiskt,
men jag har rent ingen ork längre,

Men sov gött och dröm söta drömmar!
PUSSHOOOJ

/L

image52
Askungen, Ariel, Ronja Rövardotter, Rödluvan, 80-talsbrutta, Pippi Långstrump, Spiderman
& 80-tal ! Vi äro för söta (L)

Kommentarer
Postat av: Ceesay_

Hej vill du tjäna pengar på din blogg? Gå in här: http://click.affiliator.com/click/a/7444/b/371/w/10288/p/19/

2008-03-22 @ 00:16:52
URL: http://www.ceesays.blogg.se
Postat av: Natalie B

hatar oxå att städa :)

2008-03-22 @ 00:17:20
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: idaa

glömde du rödluvan :$?
hahah . jag hatar också att städa, det värsta som finns, men det bästa som finns är ett rent rum , som sagt. :)

2008-03-22 @ 02:02:08
URL: http://idd3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0