fredag 29/3

Ännu en härlig dag!
Ibland är livet rent av skönt,

Dagen började med att väckare plingade vid åtta tiden,
planerade att hinna vakna till innan träningen började klockan nio,

Det visade sig vara rätt bra eftersom vi började direkt med staffeter,
självklart ska Liz ha jobbigaste sakerna då vi har morgonträning,

Men träningen gick hyffsat bra, kände knappt av höften i alla fall,
dock kändes både knäskadan och axelskadan ganska rejält,

Jasi, men vissa dagar är bättre än andra, that's life,
och trots lite skador så var detta en bättre dag=)

Efter träningen stannade några kvar och lattjade,
tillslut orkade vi inte mer och satte oss och prata bara,

Vid tolv hoppade vi in i duschen och gjorde oss klara,
tur som jag hade var pappa på väg till sporthallen då för att prata med mats,

Satt där en stund och väntade tills han var klar,
ärligt hörde jag absolut inget av vad de sa, jag var sjukt trött och hungrig,

Sen då jag kom hem åt jag världens goaste macka,
och som lite efterrätt fick jag ÄNTLIGEN öppna Aladdin asken, mums...

Där vid halv ett ringde Heddan och frågade om jag skulle hänga med till becca,
självklart att jag ville det, speciellt då jag fick snålskjuts av pappa...

Sedan var jag där och vi fikade, spelade wi, och lirade lite guitar hero,
jag må säga att jag var magisk, helt enkelt kung!

Sen for jag hem och åt middag där vid halv fem tiden, mammas pizza, GREAT!
Sen satte jag mig framför datorn en stund, och sen gick jag och vilade,

Klockan sju pallrade jag och elina oss iväg till fg,
det var bara henke där då vi kom, wiii,

såg i alla fall något dåligt fiskeprogram och det sög,
sen efter en stund kom heddan och becca och joinade oss,

sen smet vi alla in till mysrummet där emil och henke låg,
vi såg ett dåligt avsnitt ur Simpssons, det sög totalt,

Efter det drog vi på statoil en sväng, tänkte hyra film men ingen ville betala...
Så vi bestämde oss för att fara hem till becca och be hennes granne om en film,

Åke har ju ett lager på minst typ 500 filmer så det är bara att frossa,
Sen valde dom en film (jag låg hos becca och sov) som var typ dryg...

Ingen aning vad filmen heter, och ärligt så såg jag inte mycket alls,
den var typ sorglig men ändå rolig, tillslut fattade jag vad den handlade om...

Ja men i övrigt var det en skön kväll, sen blire pepp för imorn flicks!
Tack till Heddan, Becca, Elina, Emil och Henke  (L)

/L


Kommentarer
Postat av: idaa

hihi trevlig kväll =)
det är grymt jobbigt att ha många filmer. eller ja det är ju skönt på ett sätt, eftersom man har mycket att välja på. men då man letar en sepciell film , så är det inte så kul att leta igenom allt . vi har över 600 filmer, så om du har dåligt med film är det bara du kommer till mig.... nya videoteket eller nåt?

2008-03-29 @ 05:44:54
URL: http://idd3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0