Jajjebuus!

Tisdag idag då =)

Ja idag har jag mest bara sovit,
eller nja egentligen inte men det känns så!

Har ju hunnit skura hela nedre våningen!
+ att jag börjat plocka ut ur mitt rum!

Sen så har jag ätit, eller mer fikar..
Eftersom all mat blir uppäten här hela tiden!

Och jag e lite lat,
sååå jag orkade inte laga något eget,

Jag e less på panpizza och nudlar nu..
Sååå jag äter risifrutti till lunch..

Nyttigt? Jag vet,
Till mitt försvar är det ju typ gröt? xD

Ajja, nu ska jag nog gå ut och sätta mig en stund!
Det är sjukt bra väder så man får väl passa på!

+ att då hinner jag läsa en bit ur boken,
som jag kanske borde börjat läsa redan innan...

Men wtf, allt hinner jag inte med hihi=)

/L

image41
Så det kan bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0