lördag 22/3

Lördag, och jag lever än!
Helt otroligt, trodde jag skulle va död pga träningsverk...

Men se där ;D
Man överlevde hihihihi

Åh Sverige,vill ni veta?
Jag är sjukt glad idag=D

Har haft en jobbig tid den här månaden,
Har mått så uselt som aldrig förr nästan,

Usch vad jag inte klarar av press,
Alltid då det är mycket på skolan får jag ångest,

Det har jag faktiskt nyligt upptäckt,
jag mår som värst då det är mycket jobb,

Ja vad ska man göra åt det liksom?
Det är väl bara att kämpa vidare=)

Och nu till det viktiga i det hela,
Ja jag vill be om ursäkt till alla som jag lackat på,

Som sagt, det har varit väldigt mörkt för mig den senaste tiden,
och jag uppskattar alla som fanns där, ett stort tack till Ida Lövling<3

Jani, nu är det iaf påsklov,
så skönt även om jag inte gjort annat än städa,

Men nu blir det att bara ta det lugnt med musik, datorn och tv:n =)
+ att jag ÄLSKAR mitt nya rum, och än är det inte ens tapetserat!

Ojojoj, det här får mig att vilja bo hemma i något år till!
Tack mammi och pappi (L)

/L

Kommentarer
Postat av: Amanda

Blev det fint? Hur vare du skulle göra?

2008-03-23 @ 16:08:48
URL: http://amandaholmstrom.blogg.se
Postat av: idaa

aaw , jag finns alltid här , och kommer alltid finnas också . tack själv , du är ett stort stöd (L)

usch , träningverk är det värsta, fast jag nästan aldrig har det hihi.
jag älskade verkligen mitt rum också då det var nytt . fast nu har jag lessnat. eller ja det är ju mycket finare än innan , men nu känns det inte nytt längre så det är inte lika kul nu :$

2008-03-23 @ 17:12:05
URL: http://idd3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0