lördag

Åh harre, nu e sportlovet slut också!
Det känns som om det va igår vi fick lov!

Tiden går fort då man har roligt...
Och det stämmer!

Känns som om jag kanske kunde ägnat dagarna åt mer än att sova,
men jag är super nöjd med detta lov ändå!

Det har helt enkelt funkat!
Tack vare endel underbara personer (L)

Idag har jag chillat hos Stina med henne och Elina.
Vi körde typ skoter och sjöng Sing Star!

Och vad de än må säga så....
VANN JAG, =)



Publicerar inlägget idag eftersom hela min dator laggade sönder igår...
Tur att en bit av inlägget iaf fanns kvar i utkastet!

/L


Kommentarer
Postat av: idaa

kul å åka skoter , jag frös inget alls faktist när ja åkte igår , även fast vi var ute i några timmar. :)
skit fin bild !

btw min dator laggade också igår , kunde inte logga in på blogg.se :S

2008-03-09 @ 13:06:00
URL: http://idd3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0