måndag

Nu är det måndag igen,
och det betyder förstås SKOLA igen..

Det var fett tråkigt vill jag lova,
Inga kul lektioner alls,

Imorn blir väl dock slappare!
Huhu ska simma som en liten firre på badet imorn...

Åh, suck, c-koppen håller nu på att målas om,
Det blev fräschare med den vita färgen,

Dock efter de ljusgrå duttarna lite här och var,
jaa då ser det faktiskt bara skitigt ut,

Det sa faktiskt till och med städtanterna...
Trist skola? Ojaaa!

Idag har det väl inte hänt så jätte mycket,
Hade första träningen på två veckor,

Jasi vad ska man säga?
Bollkänslan var inte riktigt 100 men det funkade!

Sen till helgen drar man ju till Vännäs för Gamen Games,
Inte så mycket pepp, dock får jag träffa Isabelle(L)

Nu ska jag hoppa in i duschen eftersom jag e svettig,
och det är inte så fräsch som det låter...

Ha en fin kväll,
Själv ska jag sitta och näta OTH avsnitt heeeeela kvällen=)

/L

image48
OTH=KÄRLEK

Kommentarer
Postat av: idaa

jamen usch för skola , det säger jag bara.
dom har målat om våran matsal , hih

2008-03-10 @ 22:26:53
URL: http://idd3.blogg.se
Postat av: isabelle

längtar till att träffa dig sötnos:)

2008-03-13 @ 15:38:14
URL: http://isaabelleee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0