onsdag 26/3

Godmorgon=)
Okej lite sent jag vet...

Ja imorse steg man upp med tuppen!
Eller ja klockan åtta haha :$

Träningen gick väl sådär, håller på bli sjuk så =/
Men annars så, förutom att min höft är sär än,

Undra om man måste fara på akuten och fixa det,
Ajja, häckarna var då ett Big No No för mig!

Men jag måste erkänna en sak,
det är så sjukt skönt att träna på morgonen!

Jag har haft hur mycket tid som helst idag,
såg Kalle och chokladfabriken :$

Ikväll blir det att grilla med bruds,
Det kommer bli great =D

Nu ska jag se om jag hittar nåt gott i skaferiet,
huhu jag e tjock jag vet :$

/L


Kommentarer
Postat av: idaa

åh vad kul att grilla =) det var några veckor sen sist. det är ju bara så grymt gott att mumsa på en grillad korvskiva med ketchup på :$ hihi

2008-03-26 @ 15:19:18
URL: http://idd3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0