onsdag

Idag har det varit en lugn dag!

Vaknade ungefär vid tolvtiden,
det första jag gjorde var att äta lunch eftersom jag va vrålhungrig!

Efter jag ätit kom farmor förbi med hennes bullar!
Snacka om lite olägligt, för jag äter ju hur många som helt då!

Så efter att jag proppat i mig ett dussin bullar,
jo då begav jag mig ut på en joggingrunda....

Och ni kan ju gissa hur det slutade?
Jo efter kanske 2km dog jag ju helt och hållet,

Åh, smart är jag, som äter sjukt mycket innan,
eller jaa det är inte så mycket för att va mig egentligen....

Nej sen då jag kom hem la jag mig i soffan av utmattning!
Och så upptäckte jag att jag nog skulle kunna dränka någon i mitt fotsvett,

Fräsch är precis vad jag är!
NOT

Men sen tog jag mig en låång varm dusch,
mmmmmmm, superskönt!

Och nu sitter jag och funderar på vad som händer ikväll..
Kanske blir det att va hemma, kanske..

/L

image42
Det var tider! Sjukt vad man längtar tillbaka..

Kommentarer
Postat av: cissi

jaa ojaa men gud vad liten ja var xD haha

2008-03-06 @ 17:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0