onsdag

Ännu en onsdag,
känns som om det nyss var lov,

Ja tiden går fort,
Tilloch med på skolan!

Har iaf fått HUR mycket jobb som helst,
svenskaprojektarbete, engelskaprojektarbete,

franska svara på frågar/skriva om en sommar, ett lov eller dylikt,
So, prov i ekonomi, två dagar innan provet får vi vetare,

Tack tack tack säger jag bara!
Det här gjorde min dag!

NOT

Usch jag hatar sånt här,
men jag är nog inte så frustrerad över det egentligen

Förstår inte hur DU, som ska va en av mina bästa vänner,
kan säga något sådant bakom min rygg,
Du tror inte att jag vet om något, men lilla gumman jag vet mer än vad du tror!
Det enda jag har att säga till dig just nu är "Tack och hej"


OVER AND OUT

/L


inte igår..

Kommentarer
Postat av: idaa

usch , dumpa skiten . inte en äkta vän , hellre kallad en oallmänbildad idiot.

jo jag klarade av att lägga mig klockan 11, men jag somande inte förän klockan 1 kanske. hah :$

mycket plugg :S det är mycket för mig också nu.. hata skolan

2008-03-13 @ 17:24:46
URL: http://idd3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0