onsdag

Åh LOV snart..
Även om det redan känns som om vi fått det,

Friluftsdag imorn då,
INTE LITE TAGG!!!

Vi kommer lätt va hetast :$
Huhuhu omg, pax att vinna!

Iaf så hände det inte mycket alls igår,
hade träning och JAG SPELADE,

Min höft och axel kändes helt okej och det flöt på finnemang,
men då jag kom hem var jag dötrött,

Hade egentligen tänkt plugga till ekonomi provet men icket,
somnade på dirren i mamma och pappas storsäng,

Åh skönt var det iaf,
Men så jag hann inte uppdatera här igår, även om jag inte haft något att säga...

Sen idag var det skolan,
det enda "jobbiga" var ekonomiprovet och gympan,

Men bandy, det kingar!
Man fick sig en liten tupplur på engelskan också, det va fett skönt!

Sen ikväll har jag varit lite små duktig,
jobbade i kafeterian för volleybollen,

Tyvärr så förlorade ju elitarna igen,
men hoppas på vinst nästa match!

Nu blir det att sova, så man är lagomt utvilad till imorn!
Här ska det spelas volleyboll minsann!

/L

Kommentarer
Postat av: idaa

haha , det var ju du som tyckte gympa var så kul , och nu är det jobbigt? :$ HIH

2008-03-22 @ 01:54:47
URL: http://idd3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0