oyes

Chill dag?
- Men oja!

Har bara ätit och ätit, snart kommer jag va tjock som bara den!
Då kommer jag va ännu mer lik min mamma...

Okej det där var taskigt, men hon är inte pinnsmal faktiskt!
Sry mammsingen..

Borde nog ta mig ut och springa en dag,
har iaf hittat min Ipod nu!

HAPPYFACE =D

Imorgon blir det att måla, måla och återigen måla!
Vitt ska det bli minsann!

Sen uuuutstädning av möbler och diverse, dock lite sen men men..
Och så kanske man ska pallra sig till gymmet, det va ju ett tag sen!

Jasi, nu blire att se en film tror jag=)

/L

image40
NF dags!


Kommentarer
Postat av: Teliko

MEN Gu va fräsh du är ;)
KOm och vameme snart ;)?

2008-03-04 @ 14:38:16
Postat av: idaa

du var SJUKT snygg på nf :$

2008-03-05 @ 21:17:57
URL: http://idd3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0