söndag 23/3 fortfarande

Dra på trissor, ännu ett inlägg från mästerbloggaren själv!
Eller bloggarinnan kanske, jag är ju trots allt tjej, faktiskt.

Kanske svårt för er läsare att förstå, men så är fallet,
Alltså undra hur många det är som egentligen läser det här?

Jag är sjukt nyfiken av mig,
ändå rätt gulligt om någon random gjorde det,

Själv har jag typ för första gången i mitt liv, det är sant,
suttit och läst helt okändas bloggar,

Visst ni tänker "åh hon kan inte ha mycket att göra" och det är sant,
antagligen har jag lite att göra, men i slutändan är det rätt intressant,

Det är väl kul att läsa om andras uppfattningar om världen,
speciellt berättat med deras egna ord,

Det bästa är ju helt klart att det finns så många olika typer av bloggar,
Seriösa, roliga, ironiska, modeinspirerade och så finns såndana som min,

Jo en helt "vanlig" blogg, liksom jag har inga världscoola historier att berätta,
Jag bloggar nog mest för min egen skull, för vissa saker vill man ju minnas,

Och att blogga är ett super bra sätt att få skriva av sig,
här kan jag ju skriva ner PRECIS vad jag känner,

Och ingen har rätten att lägga sig, som den röda texten här nedan,
"Du är själv ansvarig för innehållet du publicerar"

Okej det står inte riktigt så, men ni fattar,
det är en sån frihet att skriva, bara fantasin sätter stopp som man säger,

Wow jag blev ju nästan djup där ett tag,
Åh ni har så rätt, jag har VÄLDIGT lite att göra..

/L

image54
Sommaren -07 i Vallen (L)


Kommentarer
Postat av: Caisa

Jag,den uttråkade ursvikaren läser din blogg varje dag
;)

2008-03-24 @ 00:13:31
Postat av: Amanda

Jag läser... MACKA!

2008-03-24 @ 15:33:47
URL: http://amandaholmstrom.blogg.se
Postat av: idaa

jag följer din blogg , varje dag , men det kanske du förstått eftersom jag kommenterar typ alla dina inlägg :$ men det är ju alltid kul att få kommentarer , även omdet inte står nåt spec i dom.
du kan ju kolla statistik på din blogg om du vill se hur många unika besökare du har :)

2008-03-24 @ 16:22:00
URL: http://idd3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0