söndag 23/3

Ännu en dag i mitt 15åriga liv=)
Jag längtar till min födelsedag huhu....

Dagen i ära tillbringades hos farmor,
det var ändå rätt mysigt, dock lite lång tråkigt,

Just nu sitter jag och hoppas på bättre tider haha,
alltså, varför är alla så tråkiga? (=

Jag har världens pepp på göra vad som helst!
Men tydligen ingen annan haha, vilka tråkiiisar=)

Och så längtar jag efter en riktig tjejkväll,
det är så himla mysigt=)

Jag saknar att umgås med folk,
nu är jag less på familjen hihi...

Ja vad gör alla egentligen en kväll som denna?
Själv sitter jag ju här i brist på annat haha,

Nej men får se om någon hör av sig snart=)
Nu har jag iaf gjort min del för ikväll hihi,

Ja ändå lite småsorgligt att jag börjat snora igen,
Men men, lite snor har ju aldrig stoppat mig förr så =D

Haha en sötsak som jag upptäckte ikväll var att
det känns som om jag skriver på norska typ :$

Måste skriva om en massa ord hela tiden,
bara för att det kommer med ett extra E typ :$

Haha åh nu kom jag på en till gullig grejj,
jag och rebecca måste ju göra vårt egna norska lexikon klart (A)

Oj det var sommartider det=)
Idag har jag fått mig själv att längta efter sommarn så oändligt!

Gissa om någon är less på snö?
Ja ni gissade rätt=)

Nej snart börjar väl det här inlägget spåra också, lätt hänt hihi,
Btw så kommer det snart en bilder av mitt halvfärdiga rum!

/L

image53
PSG, det var ett riktigt starkt sommar minne med brudarna (L)

Kommentarer
Postat av: idaa

åh ,trist att bara sitta hemma ,men det kan bli kul endå om man har bra musik :$
jag längtar också efter sommaren, så grymt mycket ! saknar förra sommaren , fyfan vad lycklig jag var då.
åh gud, om jag och mina kompisar endå nån gång kom på att ha en tjejkväll eller nåt sånt . men det händer aldrig, mina kompisar är så tråkiga när det gäller sånt :/

2008-03-24 @ 16:11:01
URL: http://idd3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0