tisdag 25/3

Idag har jag.....
inte gjort något speciellt, =)

Ja jag förstår att ni är chockade,
jag känner precis likadant,

Liksom ofta jag inte skulle ha något att göra,
pyttsan!

Haha nej nu har jag suttit inne för länge=)
Hade dock träning idag, sweeeeeeet =D

Jag älskarälskarälskar volleyboll,=)
+ att Isa är vår extra tränare nu, trevligtrevligt!

Jaa iaf så var det en bra och kul träning,
Min axel kändes helt okej idag också!

Dock är min höft lite sisådär, =/
Hoppas det blir bättre till imorn, vilket jag tror=)

Ikväll blir det nog en tidig kväll,
måste ta mig upp imorn, morgonpass redan klockan nio=)

Ha en fortsatt bra dag då sverige, puss=)
/L

image55
Älskar (L)

Kommentarer
Postat av: idaa

vad har du för problem i axeln och höften ? =/ har nog glömt fråga det.

2008-03-26 @ 02:51:45
URL: http://idd3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0