TISDAG

Idag är det tisdag,
väääldigt skön dag faktiskt,

Hade HK första lektionen,
och då började växelprogramet,

Så det blev fotbad för mig och Cissi..
Inte helt fel!

Sen efter det svenska,
usch och fy, har inte skrivit något ALLS,

Hatar hatar hatar uppsatser,
jag vill typ äta de?

Sen hade vi gympa,
Bad det va fett chill,

Efter det lång lunch,
sen språk där se ser filmen Chocolat..

Asså dreggel...
Johnny Depp & smarrig choklad!!

Efter det var det bara NO kvar,
Drygt men det gick väl,

Nej nu ska jag ta och hoppa i säng!
Blir kanske ett längre/intressantare inlägg imorn,

Börjar nämligen känna mig trött nu,
Så det blir nog sängen nästa!

Sårad

/L

image49
Inga plåster kan laga det här,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0