Torsdag 27/3

Idag är det minsann torsdag!=)
Wiiiiii..

Igår kväll var förresten great!
Tack alla flicks och pojkar =)

Men det sjuka är att efter jag duschat,
luktar mitt hår fortfarande grillrök som fan =(

Idag har förövrigt varit helt toppen=D
Tacktacktack!

Dagen började med att pappa ringde vid elva tiden och väckte mig,
ändå lite pinsamt eftersom han är hemma, sjukling you know,

Ajja, sen två minter senare typ ringde Linnea,
och vi bestämde oss för att träffas klockan ett,

Jag tog sällskap med Elina till Petra's café,
efter ett tag kom Linnea och Ida,

Då var det dags att beställa fika,
Alla tog något choklad-aktigt, det såg sjukt gott ut=)

Dock var min kladdkakebit riktigt äcklig,
den smakade konstigt=S Men alla andra var i alla fall nöjda=)

Vi satt och prata lite allmänt då Lollo ringde,
och efter ett tag kom hon och Rebecka och joinade oss, mycket trevligt!

Sen satt vi och pratade om allt mellan himmel och jord,
så där som vi tjejer gör tillsammans, supermysigt (L)

Sedan klockan halv fyra typ bestämde vi oss för att dra vidare,
Jag, Elina, Rebecka och Lollo for på ICA och en sväng förbi konsum,

Ja vi var godissugna :$
Dock hittade jag inte det godiset jag ville ha, så det fick va,

Har i alla fall massa pengar nu,
pga att vissa saker uteblev,men det blir pepp för en annan helg istället då =D

Klockan sex var det äntligen dags för träning,
jag har varit taggad hela, hela, hela dagen!

Dock kändes springningen i början riktigt tung,
och resten av träning tog verkligen på mig =/

Och nu börjar jag bli riktigt less på att ha så här ont,
så om det inte blir bättre, då får det bli ett besök på akuten,

Men det kan ju i alla fall bara bli bättre nu=)
Sen efter träningen blev det en snabb dusch,

Sen drog jag, Hedvig, Rebecca och Lollo hem till mig,
Där såg vi Bring It On som Elina tog med då hon kom,

Gammal film, we know, men alla var sugna på en riktigt tjejfilm,
Och seriöst? killen e GRR, dock borde han skaffa snyggare frisyr,

Det var härligt att bara chilla,tack flicks, ni äger<3Nu blir det snart att hoppa i säng, morgonträning imorgon igen,

GODNATT
SWEET DREAMS


/L


Kommentarer
Postat av: idaa

åh vad mysiiiiiigt ! jag vill också hitta på nåt me "brudarna".
men nu är ju problemet att det finns inga såna . finns som inget "tjejgäng" eller vad man ska säga. det är typ bara jag och erika. alone in the world. inga andra tjejer. haha nej nu överdrivet jag . vi har ju maria att vara med ibland (?) hahaha. och sen finns ju angelica ibland, men det är inte så ofta hon kommer då hon sagt att hon ska det.

synd att du spelar handboll , för då är det ju lite svårare att ha långa naglar och så, det nöts ju lätt bort då och så slår manju av naglarna. hih , men du kan ju tävla om nagellack endå , det är ju alltid kul att vinna,
även om man inte behöver det man tävlar om hahah=)

2008-03-28 @ 00:03:56
URL: http://idd3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0