torsdag

Ja då var det torsdag!
Okej jag erkänner att jag just frågade mamma,

Har absolut ingen tidsuppfattning alls nu!
Vet knappt om det är dag eller natt....

Åh men det har helt klart varit världens skönaste dag idag!
Sov väl inte så jättebra inatt (okej hade en mardröm....)

Men sen då jag vakna, åh harre...
Har bara legat i soffan och sett film och lyssnat på min Ipod!

Är sjukt avslappnad nu, efter en låång varm dusch..
Har inte kännt några måsten idag,

Ikväll blir det att fara och se hockey!
Tjejhockey till och med, första gången i år för min del!

Jasi nu har jag inge mer vettigt att säga er=)

/L


HAHAHAHAHAH


Kommentarer
Postat av: idaa

söt lana :$

2008-03-07 @ 02:43:43
URL: http://idd3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0