fredag 2/5

Hallå,
tråkigt väder vi har idag,
men man ska glädjas åt det fina vi haft hela veckan.

Idag har det inte hänt mycket alls, utan jag har mest bara sett film, eller ja serier också. Började med att se "Big Mamas House 2", alltid lika trevlig, och efter det "The New World" som var lite udda, dock hann jag aldrig se klart hela men man kan nästan räkna ut slutet. Sen har jag bara suttit här och sett Andra Avenyn, ja jag föll för grupptrycket och började se det, nu idag har jag sett sju avsnitt, tur det är "lov" så man hinner se några stycken per dag eftersom jag vet att sen kommer tiden inte räcka till. Det är i alla fall en riktigt bra serie, den är ju svensk trots allt så det är inte illa gjort. Nej men nu ska jag pallra mig ner och hjälpa mamma med maten. Ikväll har jag inga planer alls så får se vad som händer, kanske blir en hemmakväll, men jag vet inte. Förresten så kom mina PENGAR idag, så det blir att beställa telefonen och då kommer den inom nästa vecka, ÄNTLIGEN! =D

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0