måndag 19/5

godmorgon,

det är just precis vad det är för mig, morgon, jag har sovit, vaknat, sovit, vaknat, ätit, sovit vaknat och sett tv. Så har idag sett ut, igår också för den delen. Nej kan inte påstå att jag är pigg alls, eller ja just nu är jag det, men inte i allmänhet, min hosta håller mig övervaken..

Det är jobbigt att va förkyld, riktigt jobbigt, men ska krya imorn också så på onsdag blire nog skola, måste nästan fara annars blire inge bra, har för mig att vi har prov typ nästa måndag (?) sen äre nog matteprov på onsdag, men jag är inte säker... eeeh ja i alla fall så blir nog en trevlig helg, får se vad som händer riktigt, lät som det va en massa skoj på gång!

Nänu ska jag krypa till kojs och mysa
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0