Onsdag 7/5

Hej och hå!

Vart tog sommaren vägen egentligen? Det enda jag ser då jag tittar ut genom fönstret är moln, moln och lite mer moln. Nej nu är vi leds, GE OSS SUMMER(L)

Idag har jag varit på skolan som vanligt, lika jobbigt som alltid... Bilden va iaf rätt chill, gjorde mer än vanligt och nu är min tavla Ä N T L I G E N klar, yay me=) Gympan var även rolig idag, först brännboll och sedan en staffet, nice=) Sen då jag duschade så gick min läkpiercing till naveln sönder, men H U R R A men thank god, så hade Anita köpt mig två nya superfina! Riktiga räddare i nöden=)

Nu strax blir det att fara på vårshowsmöte, hoppas bara vi får något gjort, men det tror jag, det ser riktigt bra ut ä så länge, och jag kan inte låta bli att skratta varenda gång =]

Nämen nu ska jag chilla bara tills det är dags!
Ha det fiiint=)

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0