Tisdag 13/5

Tjosanhoppsan!
Happyface me idag=D=D=D

Fick äntligen besked om sommarjobb och visst blev det som jag ville! Två veckor hos min gamla Dagmamma med världens underbaraste ungar! Sedan en vecka på Öppna vilket I love, minns ju själv hur roligt Öppna var...
Ja men kort och gott, JAG ÄLSKARE=D Är helt slut nu egentligen eftersom på gympan stod det löpning på schemat så det var bara att bege sig, dock håller inte min kropp samma tempo som min hjärna vill att den ska så jag va rätt död genom hela stunden. Men har i alla fall fått mig en ordentlig promenad på 5km så inte helt fel, dessutom var vinden inte till någon hjälp! Förkylning here I come. Nämen snart blir det att pallra sig till Rännarn med Elina och se A-lagets första match som spelas mot Malå, mycket trevligt.

BTW så måste jag skriva mig själv en liten påminnelse här om att hinna se Notebook i veckan!!

LOVE
/L


Kommentarer
Postat av: Ninnih

Jag är lika glad jag....det är så enkelt med dej, du kan ju redan allt...he he

2008-05-13 @ 18:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0