tisdag 20/5

Hej sverige=D

Jag har damp, men jag är glad iaf! Mahaha allt är kung och jag ska bjuda Per på te-kalas så han blir glaaaaaaaaaaad för han ÄLSKAR te, han är kär i te, han vill ha te, eller hur vare ? Mmmm, te är gott, vad än plutten säger! Idag har jag bara druckit TRE koppar, shit det var ovanligt lite... åh vill ha mig en sluring till, men HONUNGEN är SLUT (U) rip, så inge mer te för mig ikväll, kanske lika bra det för jag är tep hög eller nå? Jag vill ha helg NU, då ska jag ha kul med mina sötnosar, kanske skellefteå på lördag VI FÅR SE ? Jag måste shoppa klart nu medan jag har pengar wiiie, great, bråttom bråttom... SKOLAVSLUTNING nästa, tep? Jaja nu ska jag snart gå och sova annars kommer jag ba säga nå jag ångra mahahaha!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0